Nesvítí vám už týden světlo ve sklepě a ani nevíte, na koho nadávat? Hlaste závady ve vašem domě pomocí sousedé.cz a sledujte jejich řešení on-line!

Jednou z nejnovějších sekcí portálu www.sousede.cz je i možnost nastavit si hlášení zjištěných drobných závad přímo vlastníkem nebo uživatelem bytu. Informace o závadě se tak rychle dostane k té správné osobě prostřednictvím předem nastaveného e-mailu. Ten, kdo závadu nahlásil, ale i ostatní obyvatelé domu pak mohou on-line sledovat řešení problému.

Nesvítí vám už týden světlo ve sklepě a ani nevíte, na koho nadávat? Hlaste závady ve vašem domě pomocí sousedé.cz a sledujte jejich řešení on-line!

Jak hlášení závad správně nastavit?

Předně musí být na sousede.cz registrovaní všichni, kteří pro daný dům pracují jako údržba, úklid apod. Administrátor vašeho společenstva pak ke každé závadě z přednastaveného číselníku přiřadí e-mail konkrétní zodpovědné osoby, např. elektrikáře. Nastavení provádí administrátor v sekci Správa společenstva – Nastavení hlášení závad. Pokud nejsou odpovědné osoby přednastaveny, chodí informace o závadách přímo správci (administrátorovi) daného společenství.

![](/upload/_public/magazine/img/hlaseni zavad 1.png)

Jak postupovat, když nějakou drobnou závadu zjistím?

Jednoduše se přihlaste na sousede.cz do svého společenstva a v sekci Hlášení závad problém zadejte. Můžete přidat i fotografii a krátký popis závady. Pak už jen sledujte, komu byla závada přiřazena a jak řešení probíhá. Ostatní sousedé se o nahlášené závadě dozvědí z notifikačního e-mailu a každý tak ví, že se věc řeší.

![](/upload/_public/magazine/img/hlaseni zavad 2.png)


Mohlo by vás zajímat