Asistenční služby mohou využívat klienti u obou variant pojištění domácnosti Kooperativy, tedy PRIMA i KOMFORT. „Pokud to bude potřeba, pošleme klientovi zámečníka, elektrikáře, instalatéra, plynaře, topenáře nebo sklenáře, prostě řemeslníka, kterého pro řešení nouzové situace bude potřebovat. Nejčastěji klienti využívají asistence zámečnické a instalatérské,“ představuje nejčastější asistenční zásahy Milan Káňa z Kooperativy.
Nicméně asistenční služba Vám může pomoci i v případě ohrožení včelami, vosami nebo sršni. Pokud se Vám tedy usídlí včelí roj poblíž vašeho domu, nebo bude potřeba zlikvidovat sršní hnízdo, které vás ohrožuje, i tady můžete využít odborný zásah. „Každoročně u pojištění majetku realizujeme asi 4 tisíce asistenčních zásahů. Klienti je využívají stále více. A například vloni jsme asistenci posílali i ke 150 případům odchytu včelích rojů nebo odstranění nebezpečných vosích a sršních hnízd,“ doplňuje Milan Káňa.
Přečtěte si také:
Jak pojistit sportovní vybavení nejen proti odcizení
Kdo hradí škodu za spadlé plechy/tašky ze střechy?
Více o Kooperativa
Zdroj foto: Jumpstory.com